شرکت مخابرات ایران به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی “مسئولیت اجتماعی شرکتی” شناخته شد

شرکت مخابرات ایران در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری ، بر اساس شاخص‌های استاندارد جهانی با دریافت حداکثر امتیاز و شایستگی لازم ، جایزه “اهتمام سه ستاره مسئولیت اجتماعی” را کسب و به عنوان سازمان پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در کشور شناخته شد .

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران ، این شرکت براساس ارزیابی‌ های انجام شده در فرایند سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری که تحت نظر کمیته CSR مربوط به وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ، جایزه اهتمام سه ستاره را به عنوان شرکت پیشرو در پیاده سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی و پایداری مستمر در مسیر تحقق آن دریافت کرد .

 براساس این گزارش ، ارزیابی این فرایند بر اساس هم‌افزایی مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی و کمیته مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی وزارت کار انجام می‌شود که امسال و در سومین دوره این ارزیابی‌ ، شرکت مخابرات ایران موفق به دریافت جایزه ارزشمند “مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی” شد .

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفده =