با حضور مهندس صدری ، وضعیت شبکه و عملکرد مخابرات منطقه البرز بررسی شد

    نشست تخصصی بررسی عملکرد و وضعیت شبکه مخابرات منطقه البرز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  امروز چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه ۹۸ در این منطقه برگزار شد .
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری ، مدیرعامل شرکت با حضور در نشست تخصصی عملکرد و وضعیت شبکه مخابرات منطقه البرز، از نزدیک در جریان عملکرد، وضعیت شاخص های راهبردی و شبکه این منطقه قرار گرفت .

مهندس سیدمجید صدری در این نشست ، با تاکید بر اینکه تحت هر شرایطی باید رضایتمندی مشتری در خصوص دریافت خدمت حفظ شود خاطرنشان کرد : حفظ مشتری از جذب او سخت تر است ،  از این رو همواره باید با ارائه خدمات مورد انتظار مناسب و با کیفیت ، رضایتمندی مشتریان را حفظ کنیم .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، به جایگاه استان البرز از بُعد صنعت و استراتژیک اشاره کرد و اظهار داشت : استان البرز ظرفیت بالایی برای توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات دارد. لذا با ظرفیت سازی مناسب ، همواره باید پاسخگوی نیاز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مردم این استان باشیم .

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه البرز در بخش ارتباطات ، همواره رتبه مطلوبی را از آنِ خود کرده است افزود : از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه البرز انتظار داریم با تلاش و اهمیت به این مهم ، همواره رتبه بالا و مطلوب را در شاخص های توسعه شبکه و مشتری مداری کسب کنند .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس از این نشست ، با حضور در مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰، از نزدیک از وضعیت پاسخگویی به مشتریان و نحوه رفع مشکلات آنان آگاه شد .

همچنین ، مهندس سید مجید صدری، لحظاتی در جایگاه پاسخگویی نشست و در خصوص کیفیت خدمات دریافتی از تماس گیرندگان سوال کرد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش آخر حضور خود در سالن آمفی تئاتر مرکز مخابراتی منطقه البرز به دیدار با کارکنان مخابرات آن منطقه و پرسش و پاسخ با آنان پرداخت و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد .

وی در این دیدار، به نقش مهم کارکنان در رشد و بالندگی شرکت اشاره کرد و افزود : قطعاً تلاش و وجود کارکنان به عنوان بازیگران اصلی سازمان، نقش به سزایی در ارتقای برند شرکت دارد  . از این رو هرآنچه که حق قانونی کارکنان چه رسمی و چه بخش خصوصی باشد دفاع و اجرا خواهیم کرد .

مهندس سید مجید صدری در پایان سخنان خود از شرکت مخابرات ایران به عنوان معتبر ترین و قدیمی ترین اپراتور مخابراتی یاد کرد و خاطرنشان ساخت : مخابرات با پیشینه ۷۰ ساله، معتبرترین و مورد اعتمادترین اپراتور مخابراتی نزد مردم هستند و این برای ما بزرگ ترین مزیت رقابتی ست که باید به عنوان یک فرصت از آن استفاده و در حفظ و ارتقای برند بکوشیم .

گفتنی ست ، دکتر نبی زاده ، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، مهندس همت زاده ، مدیر مخابرات منطقه البرز، مهندس بیدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس رضوانی ، مدیرکل بازرسی و نظارت، مهندس ظریفی آزاد ، مدیرکل دفتر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران عامل شرکت های خدمات اول و شسکام نیز در این نشست ، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران را همراهی کردند .

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 13 =