مهندس صدری اعلام کرد : تلاش مخابرات برای ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر به مشتریان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت : ضمن تشکر از دقت نظر همیشگی مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات برای پیگیری مطالبات مردم ، پیرو فرمایش ایشان در رابطه با اصلاح وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰، لازم می‌دانم به مواردی اشاره کنم .
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سید مجید صدری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : سامانه پاسخگویی ۲۰۲۰، روزانه حجم انبوهی از تماس‌ها را پشتیبانی می‌کند و در این فرآیندِ سنگینِ خدمت‌رسانی ، وجود و بروز درصد ناچیزی خطا انکار نشدنی است .

وی افزود : من و همه همکارانم در مجموعه مخابرات در تلاش برای حل‌وفصل کامل این مهم در کمترین زمان ممکن هستیم و قطعاً باور همه ما بر این است که جلب رضایت کامل مشتریان همواره اولین و مهم‌ترین اولویت ما بوده و اگرچه در بروز خطا و اشکال ، عوامل مختلفی دخیل است اما می‌دانیم وجود حتی یک نارضایتی شایسته این مجموعه ارزشمند نیست و در تلاش برای رفع این موارد هستیم .

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطر نشان کرد : همه کارکنان و مدیران در مجموعه مخابرات با تمام تلاش خود از جمله تجمیع سامانه‌ها از ۳۱ مرکز پاسخگویی به ۷ مرکز، آموزش مؤثرتر پرسنل و نظارت بیشتر، در تلاش برای پاسخگویی بهتر و کامل تر به تمام مشتریان هستند .

مهندس سید مجید صدری افزود : از تمام بخش‌های متولی اجرا و پاسخگویی بویژه پیمانکاران مجموعه مخابرات در سراسر کشور انتظار دارم نظارت بیشتری بر عملکرد مجموعه خود داشته باشند و به صورت جدی از معاونت امور مشتریان انتظار عملکرد مؤثرتر و مسئولانه تر را دارم .

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =